mercredi 28 novembre 2007

What Sex and the City Character Are You?

You are "Carrie Bradshaw"!

You are creative in all things you do. Whatever your passion is--be it writing, shoes, or adorning yourself--you are constantly inventive. Your keen eye for beauty and color lead you to try new things. Those new things combined with your friends admiration of you makes you a trendsetter. You're the type that would accentuate your wardrobe with a red rose lapel pin and discover that everybody is wearing it the next day. And why not? It looks fabulous.
Elodie m'avait déjà fait remarquer que ma meilleure amie virtuelle (celle de mes nuits de célibataire ....) avait quelques points communs avec moi (les Diamants, les pompes immettables et Big !!!!!!!) mais là, un petit test de rien du tout (le genre qu'on ne veut pas faire parce que c'est débile mais qu'on fait quand même parce qu'après tout y a rien à perdre...) est venu confirmer THE NEWS....
PS:Cependant, je ne dois pas etre aussi accro que je le pensais, car quand le sms d'Elodie s'est affiché indiquant 'Big s'appelle John' j'ai cru que c'était le petit Cid qui etait arrivé en avance avec un autre prénom......
Carrie : Forget you know my number, in fact, forget you know my name... and you can drive down the street all you want, because I don't live here anymore!

Aucun commentaire: